Διαχείριση Καταστήματος

Πληρωμές eshop

Έχετε την δυνατότητα να ενεργοποιήσετε πολλαπλούς τρόπους πληρωμής  για το κατάστημά σας,  οι οποίοι επηρεάζουν τον τρόπο που διαχειρίζεστε κάθε παραγγελία. Εφόσον έχετε δεχτεί μια παραγγελία, τότε στην σελίδα Παραγγελιών της διαχείρισης του καταστήματος εμφανίζεται ο τρόπος πληρωμής, κατάσταση πληρωμής και κατάσταση αποστολής. Οι τρόποι πληρωμής είναι:

  1. Αντικαταβολή. Η κατάσταση πληρωμής θεωρείται αυτόματα εξοφλημένη. 
  2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Η κατάσταση πληρωμής θεωρείται σε εκκρεμότητα.
  3. Paypal. Η κατάσταση πληρωμής είναι εξοφλημένη. Εάν υπάρξει πρόβλημα συναλλαγής με paypal τότε ειδοποιείται  ο πελάτης και ο διαχειριστής του καταστήματος, η πληρωμή τίθεται σε εκκρεμότητα.
  4. Πιστωτική Κάρτα. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε τις οδηγίες μέσα από το περιβάλλων διαχείρισης του καταστήματος σας.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να αλλάξετε κατάσταση πληρωμής σε εξοφλημένη ή σε εκκρεμότητα ή και ακόμα να ακυρώσετε μια παραγγελία, για να κρατάτε σωστό αρχείο των παραγγελιών σας. Η αλλαγή κατάσταση πληρωμής δεν αποστέλλει πληροφορίες σε τράπεζα ή paypal, είναι για την προσωπική διαχείριση των παραγγελιών.

Εάν πραγματοποιηθεί  παραγγελία του καταστήματος σας τότε σας αποστέλλεται email στο mail που έχετε δώσει στο προσωπικό σας λογαριασμό και όχι στο email καταστήματος. Το mail του καταστήματος χρησιμοποιήστε το για επικοινωνία  με τους πελάτες. Για email προτιμήστε gmail, hotmail ή yahoo επειδή έχουν πολύ καλά φίλτρα spam και καλύτερη και ευκολότερη υποστήριξη για κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς.