Σωστή Εμφάνιση eshop

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας eshop έτσι ώστε να εμπνέει τον επισκέπτη για αγορά δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ακόμα και τα καλύτερα προϊόντα χρειάζονται καλή και κατανοητή παρουσίαση. Δεν είναι λίγες οι φορές που υποθέτουμε ότι επειδή εμείς ξέρουμε τι πουλάμε, τότε γνωρίζει και ο επισκέπτης το προϊόν εξίσου καλά με εμάς. Μερικές από της παγίδες που πέφτουν οι κυρίως τα eshop τεχνολογίας είναι ότι περιγράφουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά με τρομερή λεπτομέρεια, ενώ δεν παρουσιάζουν τι ακριβώς κάνει το προϊόν. Ενώ σε eshop ρουχισμού εάν και δεν είναι μερικές φορές απαραίτητο, δεν αναφέρουν το διαστασιολόγιο των ρούχων, ή το υλικό κατασκευής τους.

Παρουσίαση προϊόντων.

Το βασικότερο από όλα σε μια σελίδα προϊόντος είναι η φωτογραφία. Πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για την φωτογράφιση των προϊόντος σας, με σωστό φωτισμό και καλή φωτογραφική μηχανή.

Χρησιμοποιήστε το ίδιο φόντο και διαστάσεις για όλες της φωτογραφίες των προϊόντων σας. Το πάν σε ένα οργανωμένο eshop, και γενικότερα σε μια ιστοσελίδα είναι η συμμετρία και η αρμονία χρωμάτων, ένα eshop δεν διαφέρει και πολύ από μια βιτρίνα ενός φυσικού καταστήματος, η καλύτερη βιτρίνα με τις καλύτερες τιμές προσελκύει περισσότερο κόσμο. Στην μακέτα σας χρησιμοποιήστε χρώματα που ταιριάζουν μεταξύ τους (π.χ. χρώμα συνδέσμου να είναι το ίδιο με χρώμα λογότυπου ή με της αποχρώσεις της εικόνας φόντου των προϊόντων).

Επεξεργασία Εικαστικού Θέματος

Κανείς δεν μπορεί να δημιουργήσει από το μηδέν. Εμπνευστείτε από υπάρχων ιστοσελίδες ή ανοίξτε ένα περιοδικό μόδας και παρατηρήστε τους χρωματικούς συνδυασμούς και πως χρησιμοποιούν τις γραμματοσειρές για να προβάλουν το μήνυμα στον καταναλωτή. Και επειδή στον κόσμο του Internet τα πράγματα μπορούν να γίνουν πιο εύκολα, εγκαταστήστε στον Chrome το extension Eye Dropper, όπου μπορείτε να δείτε την τιμή του χρώματος που χρησιμοποιεί μια ιστοσελίδα.

Η σπουδαιότητα της γραμματοσειράς.

Η γραμματοσειρά από μόνη της μπορεί να δώσει άλλη προσωπικότητα στο eshop σας. Καλλιγραφική γραμματοσειρά προσδίδει το κλασικό & κομψό, ενώ «λερωμένη dirty” μπορεί να εκφράζει θυμό σε συνδυασμό με την κατάλληλη μακέτα και χρώματα. Για παράδειγμα εγκαταστήστε και εφαρμόστε τα δύο presets “Transparent” και “Milano” του θέματος Minimal όπου η γραμματοσειρά αλλάζει τον χαρακτήρα του εικαστικού θέματος.

Και τέλος μη φοβάστε να πειραματιστείτε με χρωματικούς συνδυασμούς και γραμματοσειρές.


yuv