Σημαντικότερα λάθη σε SEO

Ένας χρήστης που αναζητεί σε μηχανές αναζήτησης, σπάνια θα εισέλθει στην Τρίτη σελίδα αποτελεσμάτων. Με λίγη προσοχή και καλό SEO το κατάστημα σας μπορεί να εμφανιστεί στις πρώτες σελίδες στις δημοφιλείς  λέξεις κλειδιά. Παρακάτω περιγράφονται μικρές λεπτομέρειες που οι διαχειριστές των e-shop και γενικότερα οι διαχειριστές ιστοσελίδων δεν λαμβάνουν σοβαρά υπόψη, αλλά έχουν αρνητικές επιπτώσεις στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης.

  • Ορθογραφία. Λάθη σε λέξεις κλειδιά λόγο απροσεξίας συχνά οδηγούν τη σελίδα του προϊόν να μην εμφανίζεται καν σε μηχανές αναζήτησης.  Συνήθης λάθος είναι όταν έχει γραφτεί μια λέξη σε κεφαλαία με λατινικούς χαρακτήρες π.χ. ANATOMIKA η μηχανή αναζήτησης θα «διαβάσει» anatomika ως περιεχόμενο στην σελίδα σας, κάτι που έχει αρνητικές επιπτώσεις. Επίσης το ίδιο ισχύει όταν γράφεται βιαστικά και γυρνάτε  το πληκτρολόγιο από αγγλικά σε ελληνικά με συνέπεια το πρώτο γράμμα να είναι με λατινικούς χαρακτήρες: ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ -> aνατομικα .
  • Περιεχόμενο carbon. Το να βάλετε περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία. Συχνά για να «γεμίσει» η σελίδα, οι διαχειριστές αναγκάζονται  να αντιγράφουν  περιεχόμενο από άλλες σελίδες. Οι μηχανές αναζήτησης ψάχνουν «φρέσκο» περιεχόμενο, αντιγραμμένα κείμενα δεν βοηθάνε τόσο πολύ.
  • Καταχώρηση domain.com αντί για domain.gr. Το  Google εξατομικεύει τα αποτελέσματα αναλόγως  τη χώρα που βρίσκεται ο χρήστης. Εάν το κοινό που στοχεύετε είναι η Ελλάδα τότε το domain.gr είναι το domain που θα πρέπει να καταχωρήσετε.
  • Περιγραφές προϊόντων.  Καλή πρακτική είναι  να γράψετε αναλυτικές περιγραφές προϊόντων έστω και αν πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται , χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά προϊόντων μέσα στις περιγραφές. Επίσης οι περιγραφές είναι κάτι που θα βοηθήσουν να πουλήσετε το προϊόν σας.  Περιγράψτε όσο καλύτερα μπορείτε στον επισκέπτη σας τι αγοράζει.  
  • Άδειες σελίδες - σελίδες με λίγο περιεχόμενο. Όπως αναφέραμε πριν, το περιεχόμενο και η οργάνωση του είναι μια δύσκολη διαδικασία, κάτι που οδηγεί σε ιστοσελίδες με περιεχόμενο που «Θα ήθελα να βάλω». Σε αυτήν την περίπτωση απενεργοποιήστε/σβήστε την σελίδα ή συγχωνέψτε πολλαπλές ιστοσελίδες με λίγο περιεχόμενο σε μία.

Για να εντοπίσετε τα λάθη σας μπορείτε να ελέγξετε τα προϊόντα σας στο Google γράφοντας τον τίτλο του προϊόντος  ως όρο αναζήτησης. Αλλάξτε τον τίτλο, συντονίστε το περιεχόμενο έτσι ώστε να βελτιωθεί το αποτέλεσμα στο πέρασμα του χρόνου.

 

άρθρο απο yuv


yuv